Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 5 juli 2017

Sommaren har pausat


Sommaren har definitivt tryckt på stoppknappen nu.
Men det är bäst att inte fokusera så mycket på det utan bara fortsätta.
Blev så överraskad i dag när storebror meddelade att han far hem och gör mat till oss tills vi kommer från arbetet. Det blev nypotatis sallad rökt fisk och biff till mej som inte lärt mej äta fisk ännu. Kan ju inte annat än gilla sånt.
Eftersom det inte känns så inbjudande att ta sej ut just nu har jag suttit med papper och tavelkritor en stund. Det behöver inte alltid vara så invecklade konstverk kan jag tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar