Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 20 oktober 2017

Fredag!


Fredag, det finns inte så mycket att tillägga va?
En helg utan fastställt program kan vara nåt av det bästa som finns. Känns i alla fall som jag borde få nån ordning på hemmet, så nån timme blir det nog på den fronten. Sen får vi se.
Fick enorm inspiration i arbetet i går vilket inte hör till vanligheterna. En oljefläck på en plåt jag skulle bocka hade form av en kvinna som släppte en fågel fri. Jag såg det klart och tydligt och tog en bild av det. Tyvärr fick jag inte uppladdat den bilden nu. Hemma gjorde jag en snabb akvarell av det för att ha den bevarad. Sen nån gång ska jag göra en större akryl av samma målning. Har jag tänkt i nuläget åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar