Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 10 juli 2012

Den vackraste sommarbuketten


Blev förärad de vackraste pioner av gubbens faster idag.
Tycker de är underbart vackra och försökte mej själv på två buskar för flera år sen. Men som det mesta här så blev det mycket kortvarigt, för endera tog jag livet av dem eller så dog de helt enkelt av leda. Blir därför så glad åt att andra lyckas och vill dela med sej.
Stora garderoben är fixad, men det tog mej också nästan hela dagen. Gick igenom mina akvareller.
Sparade 53, slängde 110. Så visst har jag målat en hel del och då har jag slängt en massa direkt som jag inte gett en liten chans ens. Så har vi dessutom alla inramade och sålda. Men man kan faktiskt inte spara allt skit, borde i så fall bygga ut för att få rum.
På med myggmedel för nu ska jag se Patrik spela fotbollsmatch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar