Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 8 juli 2012

Ingen stress


Vilken lycka att veta att det är sen söndagkväll men behöver inte ta nån stress med med jobbförberedelser.
Har varit på 3 dubbelt barnkalas i dag och gubben och jag tog oss en cykeltur i nejden.
Dessutom hittade Erik en bil på nätet och vips var alla mina karlar på väg till Smedsby och kom hem i två bilar. Erik har alltså nu en alldeles egen lagom skavankig Vento och går omkring med ett nöjd leende. Storebror har skruvat lös lite plastdelar av sin gamla Vento och bytt ut det som sett bättre ut. Så roligt att se dem gå omkring bilen, kommentera och diskutera som de bästa bröder.
Vid närmare betraktelse hittar man en hel del skavanker men som första bil är den alldeles utmärkt och jag tror det känns extra bra att han arbetat lös den själv.
Nu är det bara en lite detalj kvar och det är själva körkortet. Är illa rädd att väntan blir lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar