Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 10 juli 2012

Strandgräs


Jag fixade faktiskt en målning i går kväll.
Härligt när det finns tid och ork och och framförallt motivation. Så kan man sitta uppe länge om kvällarna och vet att följande morgon får man sova.
Dagens väder passar mej ypperligt för jag har tagit tag i stora garderoben och där ska nu rensas.
Det är bara det att jag lämnar sitta och gå igenom målartuber, pennor, penslar m.m både egna och ärvda. Så glad att jag har en hel del fast mycket av dem aldrig kommer att komma till användning. Så bra att vi kan glädjas över olika saker.

2 kommentarer:

  1. he va finen målning tur att du har motivationen kvar så e glimtar til milla varve - mamm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jå ja kan var riittit glad åt he sjölv å!

      Radera