Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 13 juli 2012

Fredag redan


Så har då snart första veckan av semestern gått och det har regnat varje dag.
Men det har inte stört mej eftersom jag har flera projekt jag vill få gjort här inne. Idag ska jag fortsätta med golven, söker mej nu mot hallen. Resultatet var inte nåt jag hoppade högt åt direkt men en yta blev det hur som helst, troligtvis också mer lättskött en tid. Vänta nu bara tills Zeb varvar upp med sin gris eller nån boll, då har vi en massa repor igen. Men vad gör man inte för sin lilla plutt.

Gårdagskvällen bjöd på en vacker regnbåge som ju måste fotas.
Efter att jag varit på en liten pisspromenad med Zeb satte vi oss på verandan hunden och jag och njöt av solnedgång till vänster och regnbåge till höger. Satt så tills solen gick ner, regnbågen försvann och regnet kom. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar