Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 10 oktober 2012

Det kom ett paket...


Oj så vackert det var i dag när solen äntligen visade sej från sin bäst sida.
Dessvärre kände jag mej inte riktigt på hugget. Borde passat på att tvätta fönstren men jag var så frusen när jag kom hem och ingen eldat. Dessutom har jag varit för duktig i två dagar så mitt knä har inte varit det bästa i dag. Så det blev en vilokväll helt enkelt. Det är så lätt att förivra sej när allt börjar kännas okej och i går var jag mest som en delfin i vattnet, sprattlade på som bara den.


Hämtade hem mitt paket från zalando i kväll.
Rejäla vinterskor som säkert håller en varm om fötterna. Lite bredare hade de kunnat vara för att passa mina Kalle anka fötter men lädret är mjukt och jag hoppas de töjer lite. Har världens problem att hitta skor som passar och riktigt jobbigt har det blivit efter att ett bilsläp gick över min högra fot i sommar. Den foten blir sej aldrig lik.


Åtminstone matchar de min favoritväska. Bara för det kunde de få stanna här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar