Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 20 oktober 2012

Städdag


Dagen har inte varit av det glamorösa slaget.
Nej här har skurats golv i flera omgångar,torkats damm (är det nån annan än jag som har för mycket av den varan?) och vädrats sängkläder.
Det fantastiska väder dagen bjudit på lockade mej ut senare för att tvätta fönster. Det blev inte alla fönster för mitt knä sa stopp och belägg och jag fick ge mej. Men nöjd ändå.
Hemmet börjar kännas beboelig igen även om inga tavlor kommit upp ännu. Måste känna efter lite först. Nu vankas god mat och en skön lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar