Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 2 oktober 2012

På vattenjumppa


Har mjukat upp min magkatarr med vattenjumppa.
Bättre blev den kanske inte men vill ju inte heller att den ska stoppa alla roligheter, kaffet har den redan så gott som tagit i från mej.
De har blivit riktigt roliga de här tisdagskvällarna. Fyra kvinns i bilen till Östanlid och där i bastun före löses världsproblem och annat. Väl i bassängen ger vi musklerna vad de tål. I dag använde vi långa maskar och övningarna blev riktigt bra. Stundvis är det så roligt så jag håller på att dränka mej mellan skrattsalvorna.
En smörgås har aldrig smakat så bra som efter att man kommit hem igen och bara får sitta och slappna av. För mör i kroppen blir man, riktigt välhängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar