Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 oktober 2012

I vår vackra vita vintervärld


Härligt med snö!
Är inte säker att gubben skulle hålla med om det när han nu håller på med snöskottning av gårdsplanen. Men världen ser helt annorlunda ut i vitt. Blå himmel och ett fint krispigt ljus som silar in genom gardinen.
Så har vi fredag dessutom. Det betyder ledigt, sovmornar och allmänt häng. Så får jag ordentlig tid för min virkning också. Är så på hugget nu.

2 kommentarer:

  1. Ljuset är ju underbart, och så är det väldigt vackert ...på bild iaf!:) Det "knarar"så härligt under skorna tyckte Elias idag, Mamma.-he knarar undi tiin skoa å!(Med ett stort smile) Då tycker även jag att det kan vara lite bra med snö (inte vintermänniska annars).

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Knarret" är en rolig sak. Vet att många ogillar att snön kommit men jag är däremot glaaad :)Ha det gott!

      Radera