Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 11 oktober 2012

Leeedigt!


Ahh! Pekkasdag i morgon.
Det betyder att det nästan är fredag och humöret är på topp. Slängt undan jobbväskan långt in i skåpet och jobbglasögonen hamnar i fodralet så skitiga de är. Det är söndagskvällens problem när jag tar fram dem igen.
Har varit sjukledig så mycket så jag knappt tordes fråga om ledigt men jag har en massa dagar att ta ut ännu i år så det är bäst att börja på. Och sjukledig är ingenting i jämförelse med riktig ledig.
Ska försöka hitta husmodern i mej och röja i röran lite nu för i morgon tänker jag inte städa, nej då ska det nog vara nåt trevligare.
Kära mamma ska också få ett besök här senare i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar