Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 16 januari 2015

En bildlös fredag

Hade tänkt sätta in en fredagsmysig bild men jag har själv gömt hela data arsenalen under lakan. Sitter och pustar ut med endast " plattan" nu.
Kvällens projekt har bestått i att spakla slipa och måla och jag är alldeles grynig i blicken nu. Ett minus med att ha så litet hus som vi har är att vi verkar ha renovering i hela huset fast det bara är ett rum. Tapetbitar över hela golvet likaså slipdamm. Sängarna står i vardagsrummet och madrasser i hallen och resten i soffan. Vem ska bädda åt oss än i kväll undrar jag. Zeb ser sej oroligt omkring och tvillar runt fötterna på oss. Men nu pausar vi klockan runt och jag hoppas vi kan få opp en tapetvåd eller två i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar