Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 8 maj 2017

Måndag


Måndag, och jag gjorde mitt yttersta för att tänka enbart positiva tankar redan från första stund. Jag visste vad som väntade mej i arbetsväg och man måste åtminstone börja dagen lugn och harmonisk. Det visade sej gå riktigt bra och med fyra olika arbeten har dagen gått i snabb takt.
Dessvärre har ju kvällen och min lediga tid gjort det samma.
Vi började lägga golvplattorna i växthuset... nåja billigt och bra går sällan ihop men å andra sidan ska man inte utvärdera ett halvfärdigt projekt. Det positiva var att det var lagom varmt och behagligt i växthuset, allt annat än när man stack ut huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar