Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 28 maj 2017

Regntunga skyar


Det blev en riktig innehelg med all väta och köld.
Om man ska ut i detta väder är mössa och handskar att rekommendera, det är fullt sjå ändå.
Själv har jag ju hunnit teckna vilket inte alls är illa. Gjorde min Koivisto bild i går men såg ganska genast fel och brister som störde mej resten av kvällen, särskilt när jag redan lagt ut den till påseende.
Tog fram teckningen igen i dag och fick då strax kommentarer familjemedlemmar om ansiktets längd och ögonens placering och... jaja jag visste allt det där. Men att sudda på mörka ytor är inte alltid så lyckat men jag tänkte att jag gör ett försök. Det gick ganska bra på det här pappret jag använt och familjen blev mycket nöjdare. Man har ju sina konstkritiker ni vet.
F1 är på gång och folk är som fastklistrade vid tv apparaten, nåt jag har väldigt svårt att förstå. Men vi har ju alla våra intressen. Jag får passa på att göra lite annat så länge. Tids nog är de kontaktbara igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar