Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 24 maj 2017

Sista hemmadagen


Sista hemmadagen har gått.
Nu hoppas jag verkligen att axeln ska hålla för fabriksarbete. Ja vi arbetar fast det är Kristi himmelsfärdsdag så det är bara att hålla god min.
Jag har testat axeln ordentligt i dag, ska den hålla i morgon skulle den också hålla i dag. Tvättade köksfönstren på ut och in sidan och bytte till de ultimata sommargardinerna.
Sådde grönsakslandet, det lite jag nu sår. För tidigt kanske men nu är det gjort sen får det gå hur som helst.


Denna fina kille kom hem och överraskade. Hade bulla med sej och hjälpte mej köra bort söndriga tegelstenar. Som ett skänk från ovan.
Har fått mej klippt och hälsat på i den knepigaste av trädgårdar i nejden.
Nu är jag trött och måste ställa för morgondagen innan ögonen trillar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar