Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 4 maj 2017

Stenarbete


Jag var inställd på skola i kväll. Allt tills det slog mej varför det inte var nåt artist talk i tisdags och varför rektorn inte svarat på mina två utställningsrecensioner. De är ju på klassresa de heltidsstuderande. Så jag lämnade lite handfallen över vad jag skulle göra med min nyfunna fritid. Först hoppade jag i bilen och for för att fylla på kylskåpet.
Så spände jag musklerna och gick lös på uterumsgolvet. Alla tegelstenar upp på kant. Svettigt kan jag intyga.
Så är det nu nån därute som behöver grönmossiga gamla tegelstenar så är det bara att friskt höra av sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar