Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 21 september 2011

Happy Birthday



77 år idag.
Håller med Lou Reed som sa vi får vara tacksamma vi som lever på samma gång som Leonard.
Bono i U2 sa att vi nu ska hylla denne mästare i sångtexter för det kommer aldrig mera nån som han.
Håller helt med, är därför tacksam att jag hann ta del av hans sånger live t.o.m och jag hyllar honom varje dag.
Om jag skickat gratulationer?


Självklart!
På Cohen files gjordes en speciell sida där fansen fick skriva sina gratulationer och den vidarebefordras idag åt födelsedagsbarnet. Roligt att få vara en liten del i det stora.

I kväll är det målarkurs som gäller. Är lite spänd på hur det ska gå, fick en sån dålig start  med en ordentlig svacka och har därför inte hållit i en pensel på hela veckan. Men skam den som ger sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar