Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 29 september 2011

Bara för att...



Har hem gubben strax efter åtta och det ska bli så bra att sitta vid köksbordet en stund. Har därför köpt hem lite gott.
Bara för att...
De veckor han har kvällskifte hinner vi knappt prata med varann.
Det är en mörk regnig torsdag.
För att jag måste få våndas med någon om att Patrik inte hört av sej och telefonen är avstängd. Han skulle i dag marschera 20 km med stridsutrustning och full packning från lägret de haft i veckan. Jag är OROLIG!
För att jag behöver synpunkter på vilken tavla jag ska donera. Har fått förfrågan idag och jag är ärad och på samma gång får jag ut lite reklam. Beslutsångest.
För att jag bränt äpplen i kastrullen i kväll.
Bara för att det är en vanlig torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar