Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 6 september 2011

Hatten av



Det finns de som är så modiga och jag beundrar verkligen såna.
Den finaste rockmorsan har i dag åkt långa vägar för att få rehabilitering. Ett ställe som lär vara det bästa möjliga för hennes sjukdom. I 3 hela veckor ska hon vara borta och dessutom går den på finska. Hatten av säger jag bara och önskar henne allt gott.

Idag har vi ett riktigt höstväder, kanske just för att grillarna igår åkte på vinterförvaring. Löven singlar ner från träden och en massa äpplen låg på marken bara att plockas upp. Vore ett ypperligt tillfälle för mys under filten men ett lika bra alternativ är att tillbringa kvällen med goda vänner som jag tänker göra. Hoppas på mycket skratt, är i stort behov.

2 kommentarer:

  1. Vet du, det var inte så dumt att komma hit... Dessutom pratar både psykologen och fysioterapeuten jag är hänvisad till svenska. Nu börjar det kännas som att jag får vara och njuta för min egen skull... Kramar...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Härligt,härligt!
    Ha det så bra!
    Kram-Anette

    SvaraRadera