Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 1 september 2011

September


Så kom då äntligen september som jag väntat på.
Det är nu vi kan frossa i tända ljus, plädar och stickade sockor.

Med anledning av kalendern vill jag meddela att Leonard fyller år denna månad, det får vi inte glömma. Sen har jag från säkra källor fått veta att han är färdig i studion och alla låtar är inspelade men vi får ge oss till tåls allt till våren 2012 före den släpps och den mina vänner kommer att vara värt allt väntande.
Men så länge vi väntar på den kan vi gotta oss åt hans son Adam Cohen.

(Bilden från nätet)

Adam är ute på turne men kommer troligtvis inte till Finland. Dock kommer han till Stockholm och Göta Källare och jag har ju föreslagit åt gubben att vi kunde ta en snabbvisit jag som blivit så bra på att flyga. Men se nu skulle det inte duga, så Adam får jag knappast höra live. Men skulle det ändra i turnelistan och Helsingfors skulle komma med då vet ni vart jag åker.
Adam har en superfin röst, i ärlighetens namn bättre än vad fadern hade i hans ålder och han sjunger med samma inlevelse och intensitet.
Den 3 oktober kommer han ut med en cd och jag har tjuvlyssnat lite och ojojojoj...
Gissa vem som kommer att ha den i sin samling?

Nu ska jag bege mej till Purmo för en träff med en rockmorsa.
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar