Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 13 november 2011

Pappas dag




Eftersom halva familjen droppade in mitt i natten och mot morgonen så hade vi pappafrukost först 10.30. Men det är helt ok för då hann jag på länk med hunden och så fick var och en sova ut. Nåja nästan alla för jag har ju vakat på familjen tills alla var hemma i natt. Men jag lär ska få skylla mej själv.

Patrik har åkt iväg för att återkomma till lillajul och det låter ju fruktansvärt långt tills dess men faktum är att det är om 2 veckor. Då lovade jag honom hembakta pepparkakor, få nu se om jag lovat för mycket.

Själv ser jag fram emot en ny vecka med målarkurs. Köpte mera akvarellpapper i går så nu har jag stora ark att fylla.Har ett motiv som snurrar i huvudet och som måste få komma ut.
Så har vi skaffas oss biljetter till bion på torsdagskvällen. Då visas The phantom of the opera från Royal Albert Hall och det lär ska vara en höjdare. Det blir en helkväll på bion för musikalen ska räcka i 3 timmar och 40 minuter med en paus emellan. Biljetterna har strykande åtgång för halva salen var redan uppbokad.
Så en ny vecka, bring it on bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar