Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 25 november 2011

T-A Studio


För inramning av tavlor eller foton rekommenderar jag varmt T-A Studio som finns på Skutnäsgatan i Jakobstad. Super service och massor av tips får man av ett besök. Jag har flera ideer i huvudet som gäller både ramar och fotografier efter dagens besök.



Ute är det inget lillajulsväder precis. Vinden pinar runt husknutarna och regnet piskar mot rutorna. Alltihopa är som ett skämt och snart får jag ta fram min dvd film med Nalle Puhs jul för att komma i stämning. (Ja den har jag faktiskt köpt för eget bruk, jag blir nämligen aldrig för gammal för Disney.)
Här inne har jag försökt så gott det går med lite småpynt och ljustake i fönstret. Bara jag får samlad min lilla familj i morgon och dukar fram till lillajulsmiddag tror jag det blir hur bra som helst.
Just nu är jag smått ur slag med en huvudvärk som vägrar ge med sej trots att 3 burana redan slunkit ner. En god natts sömn är vad jag behöver och mina slitna armar och axlar ordentlig vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar