Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 3 maj 2012

"Gröna"bilder



I själva stadskärnan finns inte så mycket av det gröna men bara på andra sidan Karlsbron växte de här vackra träden.



Sista morgonen när vi väntade på att de andra skulle bli klara för avfärd ut till en marknad tog gubben och jag en promenad i de närliggande kvarteren. Där hittade vi en vacker park där folk rastade sina hundar (det fanns massor av hundar i Prag)och äldre människor satt på parkbänkarna och njöt av vädret.



Gröna kullar omger Prag och framför allt de gamla stadsdelarna ligger i sänkan utmed floden.

De följande gröna bilder jag visar är tagna med min mobil, gubben tyckte det var viktigt att påpeka :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar