Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 17 maj 2012

Mina nerver



Vilken match!
Jag har bitit ner det sista av mina redan avskavda naglar, ojats och våndats mellan hopp och förtvivlan och kunde inte för nåt i världen tro att det kunde sluta så fantastiskt.
Sista målet gungade golvvasorna hemma hos oss det är då ett som är säkert.
I kväll är det så skönt att vara finländare.
Har ni annars kollat in Tamminens utstyrsel i detta VM? Först trodde jag att jag skulle dra av helt och hållet för hans kavaj och slipsfunderingar. Men han har en poäng med slipsarna det är helt klart och kvällens var höjdpunkten hittills. Kanske han utses till Finlands bäst klädda man ännu, vem vet.
Ihanaa Leijonat, ihanaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar