Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 4 maj 2012

I stadsbilden



Mycket konst fanns överallt. De här tryckta tavlorna var urläckra och jag förstår inte i dag varför jag inte köpte hem en. Just då hade jag i huvudet att jag hemma ska göra mej en egen version. Få nu se hur det blir med det.
På Karlsbron såldes akvareller i härligt ljusa och skira färger och de inspirerade också förstås.

På tal om konst så har Mio målarna en liten utställning i Bennäs biblioteket nu i maj månad för den som är intresserad.
Hockey kör igång på allvar i kväll och det kommer att samla familjen i soffan hos oss. Lilleman ska hämtas från sitt kvällsarbete tills dess och så ska jag kila in till bybutiken för lite smågodis. Man måste nästan ha nåt att knapra på en fredagskväll eller hur?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar