Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 10 mars 2015

Föreläsning


I kväll ska vi på föreläsning gubben och jag.
Om att vara backpackers i mogen ålder. Australien och Nya Zeeland.
Hur vi nu hamnade på den kan man fråga sej eftersom vi inte tänkt den tanken ens. Ja helt enkelt för att det kan vara riktigt intressant att höra på nån som är så äventyrslysten. Och dessutom så råkar det sej så att jag i kväll för allra första gången på ett halvårstid som vi haft kontakt via fb får träffa fem andra härliga människor i verkliga livet. Tre kände jag till från tidigare när vi började umgås, två är helt nya bekantskaper för mej. Så fantastiskt roligt kan man ha det en regnig tisdagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar