Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 27 mars 2015

Oh ljuva kväll!


Har man kanske inte väntat på denna fredagskväll månne?
Veckan har varit tung med okristligt tidiga mornar och jag som annars inte är van att gå och stå så mycket i arbetet (åtminstone inte på ett år) har gjort det hela veckan och varit totalt slut varje kväll.
Glädjande nog var det tänkt att jag skulle ha kvällsskifte nästa vecka men det ändrades på igår eftersom jag behövs på ett annat uppdrag. Så då kör jag vanligt dagskifte.
Stack mej in till hospitalet i kväll för att hälsa på Merabs Carmencitan som fått en ny kroppsdel i veckan. Att överraska och glädja är det bästa som finns.
Fantastisk att vi åter igen har en helg att se fram emot. En helg där det ska bakas bullar och vridas klockvisare. Jag tar emot den med öppna armar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar