Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 12 mars 2015

Vässt var det här!


En dag, åtta timmar.
Sen tar jag vinterledigt. Så ska jag ligga som klubbad fredag kväll och mysa över de lediga dagarna. Lördag städa tvätta och packa. För på söndag bär det av norrut till ett efterlängtat ställe, en efterlängtad stuga och ett efterlängtad lugn. Ska bli så skönt.
Så i kväll har jag vässt upp mina teckningspennor som är en självklarhet i packningen på denna resa. Pennor block och en bra bok, det går långt före skidorna som jag lika gärna kunde glömma hemma.
Så Julli, värm upp pizzaugnen för snart kommer vi! Och Maila, hoppas du har mycket fint i din butik att fröjdas åt. Och fjällen, träden, snön och solen, vi kommer så att trivas tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar