Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 6 mars 2015

Våryra


I dag måste jag helt enkelt sticka ut näsan genom dörren.
Efter att ha både sovit och snorat bort flera dagar blir det att försöka komma ur eländet.
Lite sol i ansiktet kändes inte helt fel. Tog mej en vända ut i uterummet och nu när jag inte orkar någonting och svettas för minsta lilla sak skulle det ha varit så roligt att börja städa ut vintern där. Så typiskt.


Zeb är mera rubbat än vanligt av att nån verkar vara hemma hela dagarna men inte kommer på promenad. Nej han har allt fått vänta till kvällen tills nån förbarmat sej.


I alla fall njuter han av den sista snön (och hoppas på mera)
Våryra har vi båda två hur som helst. Jag som känner att flunsan sakta släpper sitt hårda grepp och har orkad trolla bort de grå hårstråna i dag. Ta mej tusan om inte tånaglarna ska få nån läcker färg också. Fredag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar