Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 13 mars 2015

Lediga dagar


Känslan när jag slängde igen dörren efter mej i dag är obeskrivbar.
Vintersemester framför och ute väntade sol och blå himmel.
Har sett på lite gamla lapplandsbilder i kväll för att komma upp i varv och det är med lite sorg i hjärtat när jag ser de lyckliga två pojkar i slalombacken, i skidspåren, grillkåtan och stugan. De små pojkarna är nu så stora så att de går sina egna vägar. Men jag tror att de resorna kommer för alltid att finnas med dem.  Kuukkeli på bilden har fascinerat dem alla år vi varit dit och har gett oss många glada skratt.
I kväll har jag en riktigt slapparkväll och får inget gjort. Blir att ta sej i kragen i morgon i stället.
Men en veckas ledig tid och dagar i fjällen ska bli så fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar