Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 5 januari 2016

Fredag på en tisdag


Fredag på en tisdag, visst låter det bra?
Det här skulle vara det perfekta upplägget för hur mycket det ska arbetas. Tänk så lyxigt med två fredagar i veckan. Tror folk skulle vara mycket lyckligare och mer energiska de fyra arbetsdagarna.
Min syn på saken, andra har kanske en annan åsikt.


Vi har suttit och tittat på bronsmatchen i hockey som USA tog hem och förbereder oss på kvällens spännande final. Hoppas så på att det går hela vägen.
Före det ska Zeb och jag ut en runda för att få frisk luft för att sen sitta i soffan resten av kvällen.


Bilder från ett impulsköp häromveckan. En pall som jag tänkte ha för mitt målandes skull, när jag inte orkar stå framför staffliet eller bara behöver sätta mej ner och begrunda vad jag egentligen håller på med. I morgon ska jag kanske pröva i praktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar