Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 2 januari 2016

Nytt och fräscht


Eftersom det är nytt år och första lördagen detta år och vi har bjudit gäster. Så kommer vi att köra den hälsosammare linjen i kväll med frukter m.m.
Tror de flesta inte ens orkar se åt de söta kakfaten nu.
Annars har dagen gått sin gilla gång så det finns inte mycket att skriva om. En kylig skogspromenad på morgon som riktigt bet ordentligt i kinderna. Sen har jag bara burit hem lite mat och timmarna rusat iväg. Tänk om timmarna skulle gå så fort annars i vardagen och på arbetet. Då skulle det inte finnas nåt att gnälla om. Nu har jag varit hemma så länge att jag börjar känna mej riktigt varm i kläderna. Fast det tar ju slut nu säger de som vet. Nåja söndag i morgon och då satsar vi på en sista sovmorgon tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar