Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 22 januari 2016

Skolhelg


Två sönderklippta lädersoffor senare...
Nå nu äntligen har jag fått min alldeles egna Lepakko.  Lädret ska förstås sittas in före det faller snyggt men oj vad jag är nöjd. Där ser man hur bra det är att vara kreativ och ta tillvara allt som går. Plötsligt en dag kan man behöva det.


Skolhelg väntar och jag måste springa i duschen nu.
Vi ska göra våra egna ramar och dukar och hammaren ska med. Måleri och collage står sen i tur. Det låter som en riktigt rolig och givande helg.

2 kommentarer:

  1. He va fina lepakko hoppas du kan njut i a / mamm

    SvaraRadera
  2. Nå va ska ja int hend ;) Men i da ir i full rulle!

    SvaraRadera