Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 20 januari 2016

När det inte tar


En onsdag som har gått i uppförsbacke hela dagen.
Tungt redan från morgon efter en dålig nattsömn. Vilket resulterar i huvudvärk mitt på dagen och som aldrig vill släppa.
Så det är mest att bara vara som gäller nu. Tittade lite i mina ofärdigt städade lådor och brassade runt bland en massa löspapper. Hittade en plastkasse från Salzburg resan för snart två år sen och började drömma mej bort. Tittade på klipp på nätet och längtan blev stor att åka tillbaka dit, så mycket att se ännu där utanför själva staden. Hallstadt som exempel, ser ut som paradiset själv.
Mysigt att drömma sej bort när just vintern är så påtaglig som den är här hemma.
Hoppas på en mycket piggare och bättre dag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar