Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 26 augusti 2014

I vänners lag


Så rolig kvällen blev.
Fem arbetskamrater på besök i uterummet och jag dukade i höstlig anda.


Och de kom med blommor och blader fast jag sagt att huvudsaken är att de kommer och förgyller en regnig tisdagskväll. En ugglekrok fanns bland det gröna.


 En kort så mitt i prick. Kunde vara skrivet av mej.


Så fantastiskt bra det blev och så många skratt.
Att sitta tillsammans när vinden tilltar där ute och stora regndroppar dansar ner på taket. Då är det mysigt i mitt lilla hus med tända ljus.
Tack ni som förgyllde kvällen.

4 kommentarer:

  1. Det är du som ska ha tack för att vi fick komma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror minsann vi får göra tradition av det :)

      Radera
  2. Härligt med goda vänner :)

    SvaraRadera