Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 15 augusti 2014

Sjåsigt


Sjåsigt värre nu.
Det är bröllopstider igen och den här gången ska min yngsta svägerska bortgiftas. Men jag har verkligen inte behövt anstränga mej särdeles mycket men i dag efter arbetet var jag och ställa till inför morgondagen. Fixat en tårta till festen och så. Ska bli så roligt med bröllop igen en gång med detta härliga gäng, glad att få vara en del av den.
Klockan är sju och jag har varit igång  14 timmar i sträck. Hjärnan har redan gått och lagt sej så jag får inte ihop orden.
Hoppas ni får en skön fredagskväll och förhoppningsvis hinner jag kika in en stund i morgon.


2 kommentarer: