Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 november 2014

Dan före


Så ja, en bild på Herr Uggla.
Denna sjunger inte utan står mest och bara ser gullig ut på fönsterbrädan i köket.

Dan före eller rättare sagt kvällen före. Nu är det lite pirr i magen av glädje och förväntan. Ska bli så otroligt roligt att åka i väg bara vi kvinnfolk så får vi gå och klämma så mycket vi vill och ha beslutsångest så mycket vi vill. Underbart.
Har packat ner lite nödvändiga saker, men behöver ju inte särskilt mycket för en övernattning. Men bäst att ta kappsäck för förhoppningsvis är den välfylld när vi återvänder.
Som den hönsiga mamma man är så har jag en plåt med bröd på jäsning åt mina karlar. Bröd och potatis så ska väl också de överleva. Själv sitter man ju på restaurang, så att.
Men vi ses hör ni, när jag återvänder. Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar