Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 29 december 2014

Det svänger


Nu svänger det åt alla håll.
Sonens blindtarmsbesvär gick över och istället är det jag som har ont nu. Sa åt honom att inte har vi det lätt med våra äggstockar. Nå skämt åsido, men konstigt är det.
En mycket positivare dag än gårdagens nattsvarta. Solen har lyst, jag har reafyndat lite smått och fixat grejer medan jag var på stan.
Studio T-A har så man får gratis en almanacka åt sej ifall man gillar eller gillat sidan på fb före nyår. Alltså två dagar till. Så jag stegade iväg med en minnessticka med ett fotografi i och så fick jag välja bakgrund och på ett huj hade jag 2015 års snyggaste almanacka gratis i min hand. Sånt gillar jag.
På eftermiddagen hade syster och jag mellandagsträff med farmor och vi fick ett par glada timmar.
Så allt är egentligen positivare i dag utom just då det onda som brassar i min kropp. Men det är troligtvis på övergående. Få se vems tur det är i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar