Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 13 december 2014

Program hela dagen


I dag luciadagen till ära har vi en riktigt julig dag.
Vi började med Jul på Södermalm vilket har blivit ett återkommande trevligt inslag så här inför jul.
Vi gick omkring en stund men eftersom det var rätt ruggigt sökte vi oss in till After eight  för att avnjuta varma drycker (glögg och julstjärna för min del).


Det är ett sånt härligt ställe med en skönt avslappnad atmosfär. Kolla in det svarta möblemanget till höger. En riktig raritet från min ljuva barndom och vilken dag som helst skulle det få flytta in hos oss.


Skymningsbild av min fina. Tog mej med till ett ställe i dag för att välja färg på min julklapp, ibland överraskar han sannerligen. Så nu får jag försöka radera ut så jag blir riktigt överraskad på julafton :)


Hem från marknaden följde ett par sockor, en limpa och pepparkaksdeg som bakades ut när vi kom hem.
I kväll blir det julfest med firman och det ser vi alltid fram emot. Vi brukar ha så trevligt på våra möten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar