Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 4 december 2014

I kväll smäller det


Som jag väntat på den här kvällen.
Första avsnittet av Jul med Ernst och det har blivit lika viktigt som Kalle Anka på julafton eller ost på smörgåsen.
Så nu värmer vi opp, stretchar och tänjer, för i kväll smäller det. Jag har förberett med glögg (naturligtvis) pepparkakor och blåmögelost införskaffades i bybutiken. Så jag är redo.
Men före det ska jag hänga upp nån stjärna i fönstren, sjunga julsånger en tonart högre än Celine Dion och ta en runda på crosstrainern. Sen är jag redo att njuta fullt ut i soffhörnet. Du och jag Ernst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar