Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 27 december 2014

Hur komma igång?


Någon annan som har svårt att komma ur jul lättjan?
Här tycker jag dagarna rullar på i samma mönster. Vaknar, äter, ut med hunden och sen dyker jag ner i soffan med boken och sen händer inte så mycket mer.
Visst kan det vara skönt en tid men borde få ett ryck nu känns det som.
I kväll ska vi i varje fall ta oss till Betania är det tänkt. På konsert med Ida Elina och hennes kantele.
Har inte hört henne annat än på youtube men redan där blev jag förvånad över hur fräscht det kan låta med en kantele. Riktigt imponerad faktiskt.
Här kan du höra henne: Ida Elina-Billie Jean by Michael Jackson


Ja och själv ska jag väl fortsätta med min bok...

2 kommentarer:

  1. Du e moderlik ja a liga på soffo onde plädn heila ettmeddan MEN ja va ut å ga både på fömeddan å nö fö en stånd san

    SvaraRadera
  2. Ja sii äpli falldär int na langt från trä ;)

    SvaraRadera