Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 17 december 2014

Julturne´


På förmiddagen drog jag ut på min årliga julturne´.
Lite små paket hade jag med mej till mina kära vänner. Inget stort dyrt eller avancerat utan mest för att jag älskar känslan av att ge. En känsla bättre än att få. Jag blev klar alldeles i tid för att hämta hem gubben från arbetet.
Så det har varit en bra dag med gemenskap, kramar och skratt.


Svängde in till blomsterhandeln Akleja när jag ändå var i trakten och hittade ett par fina nygamla kort som helt enkelt måste följa med hem. Väldans fina och de pryder nu en kökshylla här hemma.

Kunde ju uppdatera er om läget med knuten och stickan i min hand.
Två hål har det blivit som både varar och blöder varje dag. Mysigt jag vet. Men ingen sticka. Än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar