Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 24 januari 2017

Det går bättre nu


Tisdag, och det går redan bättre.
Funderar om jag ska ta och slänga rosorna som står på köksbordet eller inte. Vem har nu sagt att de ska vara röda, rosa eller gula? Bruna går väl minst lika bra, och dessutom spås det bli årets trendfärg inom inredningen. Snacka om att hänga med i tiden.
Vill också påpeka att det fortfarande luktar frasspiss på jobbet så det kan inte vara jag eftersom jag var renskurad och med tröja som ännu doftade tvättmedel.
Nu är jag dessutom nyklippt och friserad så det börjar verkligen arta sej. Än finns det hopp för denna kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar