Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 18 januari 2017

Good vibes


Det var det här fotot jag skulle göra till fotografik i helgen som inte lyckades.
Nu har jag lagt till ännu mera kontrast och sparar det i datorn tills nästa gång. Så lätt får man inte ge sej.
Hade sån feelis i morse trots att när klockan väckte mej var jag mera död än levande. Och det kom så fina låtar på radion att det knyckte mej halvt av stolen där jag satt och lödde. Ni som var med då det begav sej och Fame var den poppigaste tv serien ever kan förstå lite min känsla. Just detta att dansa fram i korridorer och vicka höfterna ur led, det var känslan i morse.
Så kom syster på besök till vårt morgonkaffe och det var som om solen kommit fram.
Alltså bästa möjliga start på dagen.
Nå sen kom vi hem och gubben har feber och jag har en sjuk knuta på vänstra fingrets ena led. Ser mej redan på operationsbordet.
Men morgonen mina vänner, då var det feelis och good vibes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar