Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 7 januari 2017

Romantiken blomstrar


Jojo det mesta är sej likt.
Det är lördag och vi har spenderat några timmar i Kokkola, det drar ditåt helt enkelt.
KodinTerra hade -50% på julbelysning och jag fastnade för en liten slinga med kopparhjärtan. Hängde upp den på sänggavel och love is in the air som det så vackert sjungs.
Rea var det också vid HH kangas och jag spontanköpte metervara av ett gardinstyg som kommer att sitta som ett smäck i "kontoret". Ni ska få se sen. Ibland kan man ha tur och hitta sån man inte vetat att man verkligen behöver före man ser det.
Nu är det kväll och jag sitter och bloggar i ena soffan och mitt emot mej sitter mamma och läser inredningstidningar. Gubbarna är på hockey och vi spenderar kvalitetstid tillsammans.
Så småningom kommer syster hit med sin familj och det har jag väntat länge på.
Så det ser ut att bli en alldeles förträfflig lördagskväll här hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar