Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 12 januari 2017

Fötterna i fokus


I kväll ska jag ta hand om mina fötter.
Alldeles för sällan får de nån uppmärksamhet och likväl är det de som tar kroppen från a till b. Dessutom tillbringar de sina dagar instängda i skyddsskor med stålhätta och svettas som små svin därinne.
Det kom ett lyxigt hudvårdspaket från Dermoshop på posten i dag och där fanns både fotsalt och kräm.
Har tittat på första avsnittet av Vänligen Lars Lerin och det är nog en kille man blir varm i hjärtat av. Och vilken konstnär han är sen! Ett reseönskemål jag har är ett besök i hans konsthall Sandgrund i Karlstad. Hoppas verkligen det blir verklighet nån dag.
Senare i kväll ska jag se Renee´s brygga. De är på gång nu, tv programmen som intresserar mej. Bygglov började i tisdags också. Jag bandar alltid och ser dagen efter för jag är så kvällstrött och så måste jag alltid hinna läsa lite före gluggarna ramlar ihop. Det gäller att planera ser ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar