Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 14 november 2010

Farsdag



En bukett tulpaner till alla goa pappor därute. Tavlan hänger hos goda vänner i Katternö.
Har firat här hemma med god mat och fougassebröden som jag skrev om. Kan väl säga som så att det var mycket arbete för simpelt resultat, men de såg fina ut.
Gossarna har skottat snö och burit in ved åt sin pappa idag och det uppskattades lika mycket som presenter.
Själv sponsrade jag till fotbollsfesten igår och en extra kram i morse. Kraven är inte så stora här, huvudsaken att vi får tid tillsammans.
Vi såg två rådjur på vår promenad i morse men vår hund som inte hör till den klyftigaste sorten tyckte snön var mycket intressantare och körde nosen i snön och lekte plogbil. Att vi stod och såg på rådjur hade han inte den blekaste aning om.

2 kommentarer:

  1. kram och tid tillsammans är mera värt än mycket annat så en STOR KRAM till dej i morgon ska jag också smaka på hjärtbröden (också en cohen fantast )

    SvaraRadera
  2. Roligt att du kan kommentera nu. Kram på dej!

    SvaraRadera