Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 2 november 2010

Julkänslor...



... fick jag faktiskt idag. I radion spelades flera låtar av Linda Lampenius med fiol från hennes nya julalbum. Underbart och stämningsfullt och jag fick "måste ha"syndromet som så ofta drabbar mej. Såg framför mej när jag sitter i soffan invirad i pläden och brasan är tänd,levande ljus och Linda som spelar för mej på sin vackra fiol. Då är det jul.
Denna fiol målade jag till utställningen i Purmo och blev en av favoriterna där. En mycket god väninna fick den sen av sina barn till morsdag men jag fick den äran att överräcka den och jag vet att den kom precis rätt.

1 kommentar:

  1. Det är väl så med dina tavlor att de kommer rätt!!
    Välkommen hit i morgon... Dottern väntar på nya Lantliv.../adina

    SvaraRadera