Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 15 november 2010

Postkort


Hämtade idag mina postkort som jag haft på tryckning hos reklambyrå Henrix i Kokkola.
Tänkte att Esse kyrka i vinterskrud skulle passa bra nu så här inför julen.
Efter att ha stigit upp före fem i morse och jobbat åtta timmar så är det inte det enklaste att sätta sej bakom ratten och bege sej norrut. Men jag sjöng duett med Cohen hela vägen och höll mej på det sättet vaken. I was born like this, I had no choise. I was born with a gift of a colden voice.
Vid Henrix var också Esa Tiainen och det var roligt att få en pratstund "kolleger" emellan. Han menade att om jag visade postkorten åt nån i församlingen skulle jag sälja hälften av korten på studsen. Vem vet,kanske jag gör det. Borde inte vara blyg utan hålla sej fram.
De senaste dagarna har jag fått så mycket positiv feedback och oj vad det känns bra! Så gott folk strö glädje omkring er och ni ska få se att det kommer tillbaka.

2 kommentarer: