Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 22 november 2010

Vill måla



Konstigt hur man fungerar. Nu när penseln inte riktigt hittar sin plats i handen så har jag en sån längtan till måleriet. Däremellan kan det gå veckor som jag knappt tänker på det. Fotot är taget under min vernissage på biblioteket i Esse. Tavlorn är "strandfynd" och fornstugan här i Esse.

Blev ett sent inlägg denna dag för det har varit mycket program. Kära mor och jag har haft ett loppisbord i stan och det har vi städat undan i kväll. Pojkarna fick lite fickpengar att dela på igen en gång. Behövs verkligen för stora gossen började idag på andra skedet av sitt körkort och jag säger då bara det att tack och lov har jag bara två ungar för annars hade jag fått söka efter ett extra jobb.



Hade besök på eftermiddagen och det var roligt. Den här lilla varelsen fick flytta in hos oss. Tack för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar